truck trial, cb-trucktrial.cz, mercedes-benz, unimog

Posádka s číslem 230 začala aktivně závodit v Mistrovství České republiky v roce 2001.

Posádku tehdy tvořili řidič Karel Fiala se spolujezdcem Janem Šeborem a závodili na voze IFA W 50 L. Přestavba vozu tak, aby vyhovoval parametrům nutných ke splnění podmínek startu v soutěži Truck Trialu v Čr, trvala plus minus rok a doprovázelo jí čerpání rad a zkušeností od budoucích kolegů, kteří již TT jezdili.

S vozem IFA W 50 L posádka absolvovala 4 roky a poté se rozhodla přesedlat na vůz s lepšími jízdními vlastnostmi a pořídila Mercedes Benz Unimog 416.

S tímto vozem posádka jezdí dodnes. Pouze v kabině „hanymoga“ došlo ke dvěma změnám. Po uzavření sezóny 2006 končí jako řidič Karel Fiala a na jeho místo za volantem usedá dosavadní spolujezdec Jan Šebor. Jako spolujezdce si přibírá trucktrialového fanouška, mechanika a kamaráda Pavla Bečku, se kterým bude jezdit 2 sezóny. V roce 2007 posádka dokáže, že autor textu Trucktrialové hymny lže, když tvrdí, že : „unimog to je auto, neudělá nikdy salto“. Po ošklivém „saltu s pěti vruty“ v Drnovické lokalitě nebylo úplně jisté, zda se posádce podaří překonat strach ze sjezdů v závodních sekcích. Po ukončení závodního roku 2008 odchází z místa spolujezdce Pavel Bečka. Jako nový spolujezdec usedá do kabiny mercedesu Jiří Lhota. Současné složení posádky se závodním číslem 230 je: řidič Jan Šebor a spolujezdec Jiří Lhota. V sezóně 2010 posádka Jan Šebor a Jiří Lhota dosáhla v celkovém hodnocení v seriálu závodů MČR na titul Mistra České republiky.

V jiném složení posádka s č. 230 slavila úspěch v roce 2005 a 2006, kdy se stala Misterm republiky v kategorii S2.

Naštivte naší fotogalerii ZDE

Tvorba internetových stránek Kotous